Bestelling & levering
Hoe bestel ik een product?
- Kies je favoriete product(en) en voeg ze toe aan je winkelmandje.
- Ga naar de kassa en log in, maak een account aan of bestel eenvoudig als gast.
- Vul je afleveradres in.
- Kies je betaalmethode en rond je bestelling af.
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Als je op werkdagen (ma/vr) voor 23:00 een bestelling plaatst zal deze de volgende dag geleverd worden (BE+1).
Let wel op tijdens feestdagen en andere piekmomenten in het jaar kan de bezorgdienst niet altijd op tijd leveren i.v.m. drukte.
Betaal ik verzendkosten?
In Nederland rekenen wij geen verzendkosten. Voor klanten uit België hanteren we een vast tarief van €11,-
Wat is de status van mijn bestelling?
Zodra je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je direct een bevestiging per e-mail met een overzicht van je aankoop.
Is je pakket onderweg? Dan sturen we je een verzendbevestiging met een handige Track & Trace-code. Daarmee kun je precies volgen waar je bestelling is, via de website van PostNL.
Heb je een account bij ons? Dan kun je de status van je bestelling ook altijd bekijken via je persoonlijke accountpagina.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je je bestelling annuleren, maar heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, in sommige gevallen kunnen we de bestelling dan nog stopzetten.
Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je pakket al onderweg en kunnen we het niet meer tegenhouden. Geen zorgen: je kunt het product uiteraard gewoon retourneren na ontvangst.
Veilig bestellen
Bij ElegantSkin bestel je veilig en betrouwbaar. Onze webshop is goed beveiligd en we werken uitsluitend met erkende betaalmethoden en partners. Zo weet je zeker dat je gegevens én je aankoop in goede handen zijn.